PROGRAMY ROZVOJE OSOBNOSTI - Feuersteinovo instrumentální obohacování - Učíme se učit se

UČÍME SE UČIT SE - program rozvoje osobnosti

kurzy rozvoje osobnosti metodou světově proslulého psychologa a pedagoga profesora Reuvena Feuersteina, konkrétně jeho programem Instrumentálního obohacení. Ucelený systém pracovních listů, které rozvinou řešitelovy poznávací funkce, jeho schopnost projít učením v souvislostech a dají mu jistotu, že zvládne problémy, se kterými se setká. Metoda přináší umění vytvořit si strategii řešení úkolu, upevňuje sebedůvěru, odstraňuje z naší práce impulzivitu a strach z chyby, rozvíjí vyjadřování a respektování jiného názoru a pomůže nám lépe se orientovat ve vlastním životě.

profesor Reuven Feuerstein

Zkušenosti a příběhy



zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
Pokorná Věra: Inkluzivní a kognitivní edukace - sborník přednášek, Praha, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2006


zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
Pokorná Věra: Inkluzivní a kognitivní edukace - sborník přednášek, Praha, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2006


zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
zkušenosti s metodou Prof. Reuvena Feuersteina
Pokorná Věra: Inkluzivní a kognitivní edukace - sborník přednášek, Praha, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2006